Meestgestelde vragen

Zoek het via de webste het juiste product en voeg deze toe aan de winkelwagen. Klik op de winkelwagen en vervolgens op doorgaan naar afrekenen. Volg nu de stappen om uw bestelling af te ronden.

Omdat uw bestelling direct na het bestellen in behandeling zal worden genomen is het wijzigen van uw bestelling via de website niet mogelijk. Neem in het geval van een wijzijging contact op met onze klantenservice

Wanneer u de bestelling wilt annuleren verzoeken wij u dit z.s.m. aan onze klantenserice te laten weten. Indien een order nog niet is verwerkt kan deze worden tegengehouden. Mocht u order al verzonden zijn kan deze uiteraard altijd aan ons worden geretourneer. 

Let op: Voor producten welke speciaal voor u op maat worden gemaakt kunnen uitzonderingen gelden. 

Wij proberen altijd een zo scherp mogelijke prijs voor onze klanten te hanteren. Het kan echter voorkomen dat u het product alsnog elders goedkoper ziet. Neem ik dit geval contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers kijken dan direct naar de mogelijkheden. 

Bij Meubelbeslagshop.nl bieden wij de volgende betaalmethodes aan:

IDEAL
Maestro
Mastercard
Visa
Belfius
Giropay
KBC/CBC
Bank overschrijving
Google Pay
Apple Pay
Riverty (Achteraf betalen)

Absoluut, voor de grote projecten, wanneer u bijvoorbeeld een complete keuken gaat bouwen kunt u een offerte op maat aanvragen via ons offerte aanvraagformulier

Verzendkosten Nederland

Verzendkosten bestelling boven €199,- Gratis verzending
Verzendkosten bestelling Onder €199,- €5.95

Verzendkosten België

Verzendkosten bestelling boven €199,- Gratis verzending
Verzendkosten bestelling Onder €199,- €7.95

Onze voorraadproducten worden binnen 24 uur verzonden. Mocht het zijn dat een bestellingen een langere levertijd heeft laten wij u dit uiterlijk de eerstvolgende werkdag na bestellen weten. 

Als een product niet op voorraad is duurt het normaal gesproken maximaal 5 werkdagen voordat u de bestelling ontvangt.

Dit kan zeker, hiervoor kiest u bij verzendwijze voor: Afhalen op afspraak.

Neem na het plaatsen van de bestelling contact op met onze klantenservice om een afhaal tijdstip te plannen. 

Absoluut, zodra uw pakket bij PostNL is gesorteerd ontvangt u per e-mail een track en trace waarmee u nauwkeurig uw bestelling kan volgen. 

Controleer uw spambox/ongewenste e-mail of de track en trace niet per ongeluk hierin is terechtgekomen. Houdt er rekening mee dat wij de track en trace e-mail verzenden wanneer uw pakket door PostNL is gesorteerd, dit zal vaak in de avonduren zijn.  

Ja, bij het plaatsen van de bestelling kunt u een ander afleverdres ingeven. 

Als zakelijke klant heeft een u vaste korting van 5% op al uw bestellingen. 

Aanmelden als zakelijke klant kan eenvoudig door een account aan te maken inclusief bedrijfsnaam en KVK-nummer. Meldt u simpel aan via ons aanvraagformulier zakelijke klant.

Standaard hanteren wij een retourtermijn van 30 dagen. Mocht deze termijn zijn overschreden kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze collega's kijken graag mee naar de mogelijkheden.

Via ons handig retourportaal kunt u de retourzending aanmelden. Een link naar dit portaal vindt u in de track en trace e-mail van de bestelling. Meer antwoorden op vindt u op onze retourpagina.

Bestellingen kunnen worden geretourneerd naar:

Meubelbeslagshop
Afdeling Retour
Havenweg 7A
1779XT Den Oever

Zorg er altijd voor dat wij weten van wie de retourzending afkomstig is door de Pakbon bij te voegen.

 

Uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van uw retour heeft u het aankoopbedrag terug. Wij betalen altijd terug via de betaalmethode waarmee de bestelling is geplaatst.

Dagelijks breiden wij ons assortiment verder uit. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat u een product zoek wat wij (nog) niet hebben. In dat geval kunt u het aanvraagformulier nieuw product invullen.

 

Bij Meubelbeslagshop hebben wij een groot assortiment van verschillende topmerken zoals: Blum, Hettich, Salice, Grass, Kesseböhmer, Starax en nog veel meer.

Voor technische vragen kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Daarnaast hebben wij zeer veel informatie op onze website staan. In het hoofdmenu vindt u dit onder de categorie: Technische informatie

Absoluut, daar zijn wij voor. Komt u er even niet uit neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. 

We betreuren het als u niet tevreden bent over een ontvangen product, verleende service of iets anders. Graag willen wij u verzoeken uw klacht te melden aan onze Klantenservice. Onze collega's nemen z.s.m. contact met u op.

Kies hiervoor de voor u makkelijkste weg. Onze klantenservice is op verschillende manieren te bereiken zoals telefoon, WhatsApp en E-mail. 

Vragen over annuleren of wijzigen van een bestelling? Neem dan binnen kantoortijden telefonisch contact met ons op.

 

In veel gevallen ontvangt u van ons nog dezelfde dag antwoord op uw vraag. Echter kan het i.v.m. drukte voorkomen dat dit iets langer duurt. 

Wij streven ernaar uiterlijk binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden.

Telefoon

Maandag - Vrijdag

09:00 - 17:00 uur

E-mail

Reactie

Binnen 48 uur

WhatsApp

Maandag - Vrijdag

09:00 - 17:00 uur